VIDEO: Designové studio společnosti Volvo opustilo několik nadmíru zajímavých renderů. Ukazují budoucí vůz, který se jednou, za několik let, možná bude vyrábět. Půjde o přímý direkt Audi A7 a Mercedesu CLS.
Ve třídě ladných luxusních sedanů začne být řádně plno. I Volvo vyšle svého zástupce, který bude reprezentovat renomé této skandinávské značky.
SC90 je od výroby zatím velmi velmi daleko, jediný, kdo přesně ví jak bude vypadat, je počítač, který přinesl jak zveřejněné rendery, tak i video na konci článku.
Automobilka nic nechce uspěchat a jejím plánem je uvést takto koncipovaný model až v polovině příští dekády, tedy za poměrně dlouhou dobu. Trochu se tomu nechce věřit, leda že by to automobilka chtěla spojit s představením nové třídy S80, která by měla přijít právě někdy v oněch letech. Potom by přicházelo v úvahu využití jeho nové platformy.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.