VIDEO: Designové studio společnosti Volvo opustilo několik nadmíru zajímavých renderů. Ukazují budoucí vůz, který se jednou, za několik let, možná bude vyrábět. Půjde o přímý direkt Audi A7 a Mercedesu CLS.
Ve třídě ladných luxusních sedanů začne být řádně plno. I Volvo vyšle svého zástupce, který bude reprezentovat renomé této skandinávské značky.
SC90 je od výroby zatím velmi velmi daleko, jediný, kdo přesně ví jak bude vypadat, je počítač, který přinesl jak zveřejněné rendery, tak i video na konci článku.
Automobilka nic nechce uspěchat a jejím plánem je uvést takto koncipovaný model až v polovině příští dekády, tedy za poměrně dlouhou dobu. Trochu se tomu nechce věřit, leda že by to automobilka chtěla spojit s představením nové třídy S80, která by měla přijít právě někdy v oněch letech. Potom by přicházelo v úvahu využití jeho nové platformy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.