Volkswagen v pondělí rozjel originální soutěž, ve které můžete získat nový Golf.
Podmínky jsou jednoduché. Stačí si otevřít webové stránky www.golf6.cz a podle návodu rozřadit obrázky nabízených věcí do pěti časových období souvisejících s pěti předchozími generacemi Golfu. A na závěr už jen co nejpřesněji odpovědět na zadanou otázku. Ten nejlepší se stane majitelem Golfu šesté evoluce a devíti dalším soutěžícím s nejbližšími tipy bude automobil na týden zapůjčen.
Soutěž trvá až do 1. března, po kterém následuje čtrnáctidenní finále. Každý ze soutěžících bude o začátku druhého kola upozorněn e-mailem.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.