Nissan GT-R si za svůj krátký čas strávený v showroomech stihl vybudovat velmi dobrou pověst. na té je přirozeně třeba stavět seč to jde a Nissan tak dnes uvolnil první snímky a informace k verzi SpecV.
O běsnivém GT-R SpecV se mluví jako o autě na pomezí závodní a silniční kariéry. Adekvátně na to i vypadá.
SpecV nabídne neupravený motor 3,8 turbo z původního GTR, upraveno ale bude vše okolo, především převodovka.
Díly jsou upraveny a zušlechtěny tak, aby vydržely i extrémní používání. Výfuk je kupříkladu kryt titanovým pláštěm.
Samozřejmostí u takovéhoto vozu je přepracovaný podvozek, především tedy jeho odpružení. Řádného tuningu se dočkaly i brzdy, které jsou nyní keramické a řádně velké. Do kol se vejdou, vždyť jde o 20palcové disky Nismo.
Prodeje v Japonsku začínají se začátkem února, ale Nissan se nijak netváří že by chtěl SpecV nabídnout mimo Japonsko. Cena je tam stanovena na necelých 16 milionů jenů, tedy asi 3,25 milionu korun.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.