2010 Hyundai Equus: Budoucnost korejců?

Roman Turna, 5. ledna 2009, 20:34 Google+

Značka Hyundai už několik let dotahuje veškerou svou automobilovou konkurenci. Velmi úspěšný sedan Genesis se tak možná dočká silnějšího bratříčka. Má jím být právě modernizovaný Equus, nahradí tak zastarávající model stejného jména.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Equus

Equus | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Hyundai vypustil do světa první skeče modernizované limuzíny Equus. Jeho starší varianta se již několik let prodává po celé asii, v evropě a USA ale moc známý není. To má právě změnit jeho modernizace. Úspěchy sedanu Genesis jsou nesporné i přes krizi v celém automobilovém průmyslu. Nakonec ta nebude trvat věčně a po každé krizi je vždy hlad po něčem novém a neokoukaném.

Na autě budou použity ty nejmodernější technologie, jaké mají korejci k dispozici. Chybět tak nebudou led diody v předních i zadních světlech nebo hromada airbagů. Hyundai také vyvíjí svůj systém zamezující nehodám díky senzorům, které rozpoznají blížící se překážku a dokáží sami auto zabrzdit. Implementace se také pravděbodobně dočká systém pro zamezení opuštění jízdního pruhu.

O pohon se zpočátku bude starat osmiválec z Genesisu. Později možná přibyde přeplňovaný osmiváleco o objemu 5 litrů a výkonu přes 400 koní. Řadit za vás bude osmistupňová převodovka, taktéž z vývojových center Hyundai. Ta bude posílat pohon pravděbodoně na zadní kola. Oba motory budou mít přímé vstřikování benzínu a možná i funkci vypínání válců při nižší zátěži.

Do prodeje by se nový Equus měl dostat na jaře roku 2010. O něco později se počítá s jeho exportem do USA. Pokud si Hyundai udrží rozumnou cenovou politiku, půjde určítě o rovnoceného soupeře zavedeným značkám.

 

Vytisknout

Diskuze: 2010 Hyundai Equus: Budoucnost korejců?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Lancer EVO vs. Lancer Racing

Mitsubishi Lancer Evolution vs. Racing Lancer

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud