Co byste dělali kdybyste otevřeli garáž a tam spatřili jedno z nejceněnějších aut motoristické historie, třeba takové supervzácné Bugatti Type 57S? Jako v sedmém nebi se musí cítit jeden takový nálezce.
Bugatti Type 57S Atlante je jedním z nejvyhledávanějších veteránů na světě. Vyrobilo se jen 17 kusů tohoto vzácného vozu a jen některé se zachovaly. Za ztracený se považoval i kousek, se kterým jezdil Earl Howe, tehdejší a zároveň první prezident klub automobilových závodníků.
Až do té chvíle než děti nedávno zemřelého doktora Harolda Carra (přiléhavé jméno, že?) otevřeli tatínkovu garáž. V ní objevili dokonale zachovalé Bugatti z roku 1937 s pouhými 42 tisíci najetými kilometry.
Objev bude dražen v aukci 7. února, kde se předpokládá, že by se cena mohla dostat až na (v přepočtu) 170 milionů korun. To je opravdu vysoká cena za obsah zapomenuté garáže.
Bohužel, doba kdy se ve stodolách takovéto vzácnosti objevovaly pomalu končí. To ale neznamená že by všechno bylo objeveno. Opravdu víte co přesně skrývá vaše stodola?
I přes nespornou vzácnost tohoto vozu existují ještě unikátnější kousky. K těm se jistě řadí i Bugatti 57S Atlantic, kterého existují pouhé dva kusy ze tří vyrobených.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.