Jo 9ff, to je tuner, který si jen tak s někým nezadá. Jeho výtvory jsou téměř vždy extrémní a dotažené do posledního detailu. Takový je i nový tuning Porsche Cayenne, který se stává sportovnější než kdy předtím.
V 9ff si s Cayennem opravdu vyhráli seč mohli. Je to vidět zvenčí i uvnitř.
Motor dostal navíc porci plnokrevníků, jejich počet pod kapotou se vyšplhal na neskutečných 725. Pápá Ferrari. Jak známe tuto firmu, řádnou úpravu dostal i podvozek, brzdy a další části, oficiální údaje o tom ale nemáme. Snížený podvozek je nicméně vidět na první pohled.
Na první pohled je vidět i matně černé lakování, které spolu s novými vdechy vzduchu vytváří neopakovatelný dojem. 9ff umí do karoserie zakomponovat kulatá světa z Porsche 911.
Zkrátka tato tunerská firma opět předvedla co umí a umí to dobře. Radost pohledět.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.