Jo 9ff, to je tuner, který si jen tak s někým nezadá. Jeho výtvory jsou téměř vždy extrémní a dotažené do posledního detailu. Takový je i nový tuning Porsche Cayenne, který se stává sportovnější než kdy předtím.
V 9ff si s Cayennem opravdu vyhráli seč mohli. Je to vidět zvenčí i uvnitř.
Motor dostal navíc porci plnokrevníků, jejich počet pod kapotou se vyšplhal na neskutečných 725. Pápá Ferrari. Jak známe tuto firmu, řádnou úpravu dostal i podvozek, brzdy a další části, oficiální údaje o tom ale nemáme. Snížený podvozek je nicméně vidět na první pohled.
Na první pohled je vidět i matně černé lakování, které spolu s novými vdechy vzduchu vytváří neopakovatelný dojem. 9ff umí do karoserie zakomponovat kulatá světa z Porsche 911.
Zkrátka tato tunerská firma opět předvedla co umí a umí to dobře. Radost pohledět.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.