Japonská tuningová firma Ings predstavila svoj bodykit N Spec pre kultové športové Mitsubishi Lancer Evo X. Tuningové úpravy zovňajšku vám zaručia, že si váš Lancer Evo nik nespletie s naftovým „ospojlerovaným“ sedanom.
Japonský tuningový úpravca, firma Ings si vzala do parády kultový superšport Lancer Evo poslednej generácie a podrobila ho svojim úpravám. Tie sa zväčša týkajú iba vonkajšieho vzhľadu vozidla, ktorý však nie je samoúčelný.
O tom, že sa tvorcovia bodykitu snažili vtisnúť Lanceru Evo závodný charakter svedčia úpravy prednej časti vozidla v podobe nárazníka so špecificky tvarovanými nasávacími otvormi pre prívod vzduchu k brzdám a chladiču. Špecialitku predstavuje nastaviteľné zadné prítlačné krídlo na veku kufra.
Zaujímavosťou, aj keď nie nepochopiteľnou je, že predný nárazník je vyrobený zo sklolaminátu, materiály ako ABS plast alebo karbón sa mu oblúkom vyhli. Na prianie môže byť vyhotovený z kombinácie uretánu a sklolaminátu. Bližšie technické špecifikácie Mitsubishi Lancer EvoX N Spec nie sú zatiaľ známe.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.