BMW je v poslední době mistrem v částečném odhalování svých budoucích a připravovaných modelů. Často jde o nějaké video kde se novinka mihne za sklem, tentokrát zvolil v Mnichově trochu konkrétnější formu.
Tak co uvidíme z prvního oficiálně zveřejněného snímku nového bavorského výtvoru?
Nic, jde jen o přední nárazník, ze kterého toho tolik neuvidíme. Snad jen to, že tradiční ledvinky zůstávají na svém místě a přední světa dostanou trochu okrouhlý tvar připomínající nové BMW Z4.
Více se snad dozvíme již brzy, BMW nás většinou nenechává příliš dlouho čekat.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.