Tradičná britská automobilka Mini dopovaná nemeckým koncernom BMW má na krku zvolávaciu akciu, kvôli ktorej sa muselo porúčať 28 450 majiteľov športového Mini Cooper S do servisu s odstránením zdanlivo banálnej chyby.
Nedávno bol odhalený zaujímavý problém týkajúci sa výfukovej sústavy ostrej verzie Mini Cooper S. Problém, týkajúci sa výfukovej sústavy bol odhalený americkými zákazníkmi modelu, ktorím zrejme vadila horúca koncovka výfuku umiestneného uprostred zadného nárazníka. Pri nakladaní svojho nákupu do útrob batožinového priestoru niektorím majiteľom Mini koncovka výfuku „vypálila“ do lýtka malý krúžok. Prečo na to prišli majitelia v Amerike a nie v Európe? Nuž, my európania asi vieme, že výfuková sústava býva po jazde horúca a tak sa jej nedotýkame...
Podľa automobilky BMW sa daný problém týka väčšiny modelov Mini Cooper S predaných v USA a Kanade, no problémy môžu mať aj majitelia, ktorí si spoza „veľkej mláky“ doviezli Cooper S individuálne, európske verzie by tento problém mať nemali.
Problém sa podľa automobilky týka obmedzenej série vozidiel vyrobených v rokoch 2007 až 2008, teda približne 28 450 kusov. V servisoch vymenia pôvodnú kocovku za inú, ktorá bude viac zapustená do nárazníka s lepším prívodom prúdiaceho vzduchu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.