Bugatti Veyron dostalo další speciální edici. Vzhledem k mizivému počtu vyrobených exemplářů mám téměř pocit, že se exkluzivnější stanou kousky sériové, tedy mimo jakoukoliv edici. O poslední se zasloužilo Mansory.
Mansory už vícekrát ukázalo, že není žádným ořezávátkem. Jeho úprava Veyronu je ovšem korunou na firemním katalogu. Vyrobeny budou jen tři kusy pro zákazníky z bohatých Spojených Arabských Emirátů.
Tuning se pravděpodobně omezil jen na vzhled, který je tak dekorován černými koly a karbonovými částmi. Za povšimnutí stojí pozměněná přední maska. Lakování celého vozu se nese ve tmavém duchu.
Přečalounění se dočkal interiér, který je v omezené sérii vybaven dvoubarevným čalouněním kombinující bílou a černou. I zde se navíc objevily prvky z karbonu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.