Innotech Corvette - vette s českým občanstvím

Marek Litzman, 20. prosince 2008, 23:23 Google+

Česká společnost Innotech právě dnes do světa vypustila svůj nejnovější výtvor, důkladně přepracovaný Chevrolet Corvette. Tato americká legenda tak dostává přímo dvojí občanství, tím druhým je právě české.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Corvette

Corvette | foto: Innotech

Sdílejte článek

Společnost Innotech z Jaroměře není žádným benjamínkem. Ti starší z nás si jistě pamatují úžasný Innotech Mysterro, vedle Tatry MTX asi jediný novodobý supersport vyráběný u nás. Pod kapotou ukrýval osmiválec z Chevroletu Corvette, který byl ovšem upraven na objem 7,7 nebo dokonce 9,6 litru a jeho výkon tak byl 500-750 koní.

Ambiciozní projekt asi nedopadl tak jak si jeho tvůrci přáli, z jeho původně plánované 25kusové série se udalo pouhých 5 vozů, i díky tomu jde ovšem o opravdovou raritu.

Innotech se od té doby dále věnoval prodeji automobilových paliv a maziv, představil i několik zajímavých kapotáží na motorky či na traktory, ale po projektech jako Mystero se zavřela voda. Továrna o sobě dala vědět stavbou úžasné Ultimy CanAm s výkonem přes 1018 koní na objednávku zákazníka, ale teprve nyní, 13 let po ukončení výroby Mysterra, přichází opravdová novinka z vlastních dílen.

Innotech se rozhodl důkladně přepracovat současnou generaci Chevrolettu Corvette, tedy C6. Nový je motor, podvozek, brzdy a do jisté míry i karoserie.

Karoserie dostala především nová přední a zadní čela, která trochu evokují Ferrari, především to čelní. Innotech slibuje další možnosti, především závodněji vypadající přední kapotu a důkladné rozšíření. Vyměněné části karoserie jsou buď z kabronu nebo z laminátu.

Fantazii se meze nekladou, proto Innotech nabízí důkladné přepracování i interiéru, kde potom najdeme tu nejvybranější kůži podle přání zákazníka.

Tuning není jen otázkou vzhledu, minimálně stejně důležité je to pod kapotou a  už u Mysterra Innotech předvedl že umí. Motor může se může dočkat jak malých úpraviček tak i opravdu masivních a rozsáhlých předělávek. Atmosférické motory tak mohou mít výkon 500 nebo 560 koní, ale pokud se rozhodnete připlatit si za kompresor, dostanete koní hned 600. Pořád málo? Dvojice turbodmychadel vyšponuje výkon až na hrozivých a zároveň magických 1000 koní.

Výkonnému motoru sekundují neméně výkonné brzdy o průměrech 355-380 mm, které svírá čtveřice nebo šestice pístků.

Při takovýchto úpravách už zní nové výfukové potrubí, upravené tlumení, pružení a lehká kola jako naprostá samozřejmost.

Innotech má velké plány. Během příštího roku hodlá představit i otevřenou verzi Speedster a také další úpravy výkonných verzí Z06 a ZR1. Zákazník bude mít možnost volby mezi pěti různými karoseriemi.

Tak co Innotechu, bude úspěch Corvetty dostatečnou výzvou ke stvoření dalšího Mysterra?

Vytisknout

Diskuze: Innotech Corvette - vette s českým občanstvím

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

ilustrační foto

Také Kanada posílí automobilový průmysl

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud