Audi A6 je nejspolehlivějším vozem na německém trhu. Konstatuje to výroční zpráva společnosti DEKRA, která zde provozuje síť stanic technické kontroly.
DEKRA zkontrolovala přes 15 milionů vozidel a seřadila je podle počtu závad. Nejspolehlivějším vozem s absolutně nejlepším výsledkem se letos stal model Audi A6, který tak získal titul „mistr všech tříd".
Titul „mistr všech tříd" se uděluje vozidlu, které dosáhlo nejlepších výsledků v součtu karosářských kategorií i všech skupin podle ujetých kilometrů.
Audi A6 je nejen nejspolehlivější, ale také prodejně nejúspěšnější limuzína vyšší středí třídy na trhu. Potvrzuje to její suverénní postavení na špičce registrací v ČR, kde v letošním roce Audi A6 vede se 489 vozy (01 – 11/2008). - Audi -
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.