Holt Italové, ti umí. Ne že by to v Německu neuměli, nicméně Itálie je Itálie. Právě tam vznikla studie vpravdě unikátní, jejím základem je totiž kupé-kabriolet Mercedes Benz SL, který byl designéry změněn k nepoznání.
StudioTorino je věhlasná italská karosárna, která již mnohokrát předvedla, že opravdu umí. Třeba u kombíku odvozeného od Maserati. Tentokrát jde o úpravu podobně speciální.
Zatím je k dispozici jen v počítači a v modelu 1.4, nicméně výroba reálného kusu je v plánu, o nějaké rozsáhlejší výrobě nepadla zmínka.
Kabriolet s pevnou skládací střechou dostal opravdový hardtop, který směrem dozadu vytváří krásnou splývající linii ne nepodobnou třeba Aston Martinům.
Celkové proporce jsou neskutečně vyvážené a to i přes maximální využití původních dílů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?