Jsme celí nedočkaví, čekáme na něj s největšími očekáváními. Přesto stále npeřichází, ačkoliv se zdá, že už je dávno hotový. Ford Focus RS si ale dává na čas s jen postupně a pomalu uvolňuje nějaké snímky.
Modrá je pro Focus RS tradiční barva, právě v té se totiž nejvíce ukazovala i minulá generace. Té současné, respektive teprve budoucí, modrá nesluší o nic méně.
Motor o objemu 2,5 litru bdue mít výkon celých 300 koní, což bude stačit na zrychlení po 6 sekund. Ovšem Focus RS se nedočká pohonu všech kol jak se dříve spekulovalo a nebude tak úplným konkutentem Subaru Impreze nebo Golfu R32. Vše je nahrazeno předním samosvorným diferneciálem.
Prodeje této rodinné střely očekáváme již na začátku roku 2009. Krize nekrize, tohle se bude jistě prodávat velmi dobře.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.