Jsme celí nedočkaví, čekáme na něj s největšími očekáváními. Přesto stále npeřichází, ačkoliv se zdá, že už je dávno hotový. Ford Focus RS si ale dává na čas s jen postupně a pomalu uvolňuje nějaké snímky.
Modrá je pro Focus RS tradiční barva, právě v té se totiž nejvíce ukazovala i minulá generace. Té současné, respektive teprve budoucí, modrá nesluší o nic méně.
Motor o objemu 2,5 litru bdue mít výkon celých 300 koní, což bude stačit na zrychlení po 6 sekund. Ovšem Focus RS se nedočká pohonu všech kol jak se dříve spekulovalo a nebude tak úplným konkutentem Subaru Impreze nebo Golfu R32. Vše je nahrazeno předním samosvorným diferneciálem.
Prodeje této rodinné střely očekáváme již na začátku roku 2009. Krize nekrize, tohle se bude jistě prodávat velmi dobře.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.