Opel Antara s prichádza s predným náhonom 4x2

Braňo Porubčan, 10. prosince 2008, 13:14 Google+

Nemecká automobilka Opel obohacuje modelový rad Antara o verzie s pohonom len predných kolies 4x2. Výhodou SUV-čka Opel Antara 4x2 je aj výhodnejšia cena a tradične dobrý pomer ceny a ponúkaných hodnôt.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Antara

Antara | foto: General Motors

Sdílejte článek

Pre modely Opel Antara s pohonom predných kolies je pripravený turbodiesel 2,0 CDTI so vstrekovaním common-rail s výkonom 93 kW/127 k a benzínový štvorvalec, ktorý z objemu 2,4 l dáva výkon 103 kW/140 k. Verzie s pohonom 4x2 sú vždy o cca 60 000 Sk (1991,6 EUR) lacnejšie, ako modely Antara 4x4.

Vo výbave týchto modelov nájdeme okrem iného systémy ESP, ABS, klimatizáciu, zariadenie pre bezpečný zjazd z prudkých svahov, čelné, bočné a hlavové airbagy, elektrické ovládanie všetkých okien, diaľkovo ovládané centrálne zamykanie, autorádio CD30 s MP3 s ovládaním na volante. Vznetové verzie majú navyše systém samočinného vyrovnávania svetlej výšky a prídavné elektrické kúrenie.

Opel Antara s dĺžkou 4,58 m ponúka v interiéri slušnú porciu miesta pre pasažierov, výhodou sú tiež agilné jazdné vlastnosti na ceste. Funkčnosť a flexibilitu umocňujú okrem iného aj asymetricky delené zadné sedadlá, či na prianie dodávaný nosič až dvoch bicyklov Flex-Fix, ktorý je vstavaný do zadného nárazníka. Modely so vznetovými motormi 2,0 CDTI s inštalovanou deliacou prepážkou umožňujú tiež odpočet DPH, pričom vozidlo zostáva stále päťmiestne.

Antara 4x2 poháňaná turbodieselom 2,0 CDTI s výkonom 93 kW/127 k dokáže z 0 na 100 km/h zrýchliť za 11,5 s, pričom jej priemerná spotreba je len 7,3 l/100 km.

Zážihový štvorvalec s výkonom 103 kW/140 k vyniká pokojnou chodom, čo je zásluha predovšetkým dvojice vyvažovacích hriadeľov a elektronického ovládania škrtiacej klapky. Antara 4x2 s týmto agregátom zrýchľuje z 0 na 100 km/h za 11,6 s a jej priemerná spotreba je 9,3 l/100 km.
Vytisknout

Diskuze: Opel Antara s prichádza s predným náhonom 4x2

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

C6S

Covini C6W - šest kol v supersportu bude

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud