Podle nových informací japonská automobilka Subaru představí na autosalonu v Detroitu zatím nezveřejněný koncept. Je pravděpodobné, že půjde o sportovní koncept, o kterém jsme již na našem serveru psali.
I přes krizi prostupující autoprůmyslem, kvůli které automobilky houfně odříkávají své účasti na velkých autosalonech, Subaru chytá nový dech a má v úmyslu v Detroitu představit koncept sporťáku.
Podle dřívějších informací by mělo jít o vůz vyvinutý ve spolupráci s největší automobilkou světa, s Toyotou. Vůz by měl pohon předních kol, která by roztáčel plochý motor od Subaru.
Ačkoliv jde o interní zdroje, informace nejsou nijak podložené, můžeme tak jen čekat s čím se automobilky za pár týdnů vytáhnou.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.