Chevrolet pro trhy na středním východě představil sadu doplňků pro hatchback Aveo. Prcek prodávaný i u nás tak dostane o poznání zajímavější, sportovnější a skoro bych řekl až tuningovou tvář, za kterou se nemusí stydět.
Co je pro drobné Aveo k dispozici? Nejde o nic převratného ve světě automobilovém, jde o firemní a v sérii vyráběný tuning prcka.
K dispozici je tak sada předních i zadních spoilerů, boční prahy, sportovní sedačky, závodně vypadající volant a řadící páka, hliníkové pedály a podobné vymoženosti.
Čtyři metry dlouhé Aveo je tak možné od ostatního plebsu změnit k nepoznání. Ostatně posuďte sami na fotkách.
O dovozu k nám nemám informace, ale vzhledem k tomu, že jde o úpravy určené pro střední východ...
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.