Volkswagen uvádí na český trh svůj nejdůležitější model: nový Golf. Nejprodávanější vůz v Evropě, jehož se dosud vyrobilo více než 26 milionů exemplářů, bude v České republice k dostání za cenu od 359 900 Kč...
se zážehovým motorem o objemu 1.4 litru (59 kW / 80 k), a to včetně poloautomatické klimatizace a rádia s CD a MP3 přehrávačem.
Čistý a efektní design nového Golfu ukazuje celé značce Volkswagen cestu do budoucnosti. Jeho akustické vlastnosti a celkový komfort pak boří hranice mezi třídami. Inovativní motory a převodovky snižují spotřebu až o 28 procent. Všechny pohonné jednotky zároveň splňují limity budoucí emisní normy Euro 5.
Asistenční systémy jako adaptivní tempomat ACC, adaptivní povozek DCC a automatický parkovací asistent Park assist přinášejí na palubu Golfu špičkové technologie. O maximální úroveň bezpečí se starají také nové sériové doplňky: ESP s vylepšenou odezvou v celém rychlostním spektru, nadále optimalizované ochranné destrukční zóny, sedm airbagů včetně kolenního airbagu řidiče, speciální hlavové opěrky působící proti poranění krční páteře, detektor zapnutí bezpečnostních pásů na zadních sedadlech a automatická světla pro denní svícení. Nový Golf také proto obdržel v nárazovém testu Euro NCAP maximální počet pěti hvězdiček. - Volkswagen ČR -
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.