Nissan 370Z se dá považovat za vzhledné vozidlo, řekl bych. Tunerská divize Nissanu, Nismo, je ovšem přesvědčena o tom, že mu něco chybí. Společnost proto vytvořila opravdu výrazný optický kit pro množství dalších zájemců.
Nissan 370 Z bude upravován do dvou variant. Ta drsnější se jmenuje S-tune Performance a je zaměřena na maximální požitky z jízdy jako takové.
Mírnější se jmenuje Aero a je spíše optickým kitem než opravdovou úpravou vnitřností. Právě Aero nyní máme před sebou.
Ihned zaujme nový přední nárazník s upraveným obtékáním vzduchu. Nevšimnout si nelze ani zesílených prahů a především mohutného zadního difuzoru ve kterém jsou usazeny dvě chromované koncovky výfuku.
Co by to bylo za tuning kdyby jej nepodtrhla velká kola z lehkých slitin.
I Aero zahrnuje funkční úpravy, kupříkladu zesílené brzdy o větším průměru a tvrdší pružení.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.