Nissan 370Z se dá považovat za vzhledné vozidlo, řekl bych. Tunerská divize Nissanu, Nismo, je ovšem přesvědčena o tom, že mu něco chybí. Společnost proto vytvořila opravdu výrazný optický kit pro množství dalších zájemců.
Nissan 370 Z bude upravován do dvou variant. Ta drsnější se jmenuje S-tune Performance a je zaměřena na maximální požitky z jízdy jako takové.
Mírnější se jmenuje Aero a je spíše optickým kitem než opravdovou úpravou vnitřností. Právě Aero nyní máme před sebou.
Ihned zaujme nový přední nárazník s upraveným obtékáním vzduchu. Nevšimnout si nelze ani zesílených prahů a především mohutného zadního difuzoru ve kterém jsou usazeny dvě chromované koncovky výfuku.
Co by to bylo za tuning kdyby jej nepodtrhla velká kola z lehkých slitin.
I Aero zahrnuje funkční úpravy, kupříkladu zesílené brzdy o větším průměru a tvrdší pružení.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.