Na tohtoročnom vydaní každoročného sviatku tunningových fanúšikov, Essen Motor Show, predstavil nemecký Volkswagen znovuzrodený model Scirocco v špeciálnej "zberateľskej edícii Colector's Edition, ktorá vznikne v obmedzenom počte 100 kusov.
Volkswagen Scirocco Collector's Edition nie je poznačený prehnanými tuningovými kreáciami svojich úpravcov, bežné prevedenie Scirocca sa od tohto modelu navonok odlišuje naozaj minimálne.
Vzhľad VW Scirocco v špeciálnej edícii Collector's Edition je charakteristický bielym lakom Onyx White , vzhľad obohacujú aj leštené 19-palcové zliatinové disky. Interiér je čalúnený dvoma farebnými odtieňmi kože, štandardnú položku výbavy predstavuje značkový audiosystém Dynaudio, navigácia a bi-xenónové svetlomety.
Pod kapotou sa usídli preplňovaný benzínový agregát 2,0 TSI s výkonom naladeným na 200 koní (147 kW).
Predaj Volkswagenu Scirocco Collector's Edition je naplánovaný na začiatok budúceho roka, Volkswagen však plánuje vyrobiť iba 100 kusov tejto série.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.