V exotickém Thajsku se koná autosalon, na kterém byl představen nový Ford Ranger s přídomkem Max. Jeho na poměry SUV neotřelý design by se mohl stát základem i pro nový Ranger pro Evropu a Spojené státy.
I přes neklidnou politickou situaci posledních dní probíhá v Thajsku autosalon, na kterém se představuje i Ford Ranger Max concept.
Příliš toho o něm nevíme, nicméně měl by se stát základním modelem Fordu v této kategorii a v této části světa. Menší pick-up je o mnoho odvážnější než dosud.
Prim hraje výrazná přední maska s bohatým chromováním, karoserie má zdůrazněné "svaly". Vizuální dojem je prostě tvrďácký.
Uvidíme jestli se takto upravený ford dostane i k nám.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.