Po první zveřejněné fotografii, která nám odhalila švédská automobilka Volvo, přišla druhá oficiální fotografie budoucího konceptu nového manažerského sedanu S60. Konkurence nespí a své konkurenty pilně testuje.
BMW 5, Mercedes Benz E, oba tyto modely se co nevidět představí na jednom z budoucích autosalonů Volvo nesmí zahálet, proto i ono představí novou S60.
Před měsícem jsme představili novou konzoli pro koncept Volva S60, jde o krásnou křišťálovou vlnu, která se táhne interiérem. Nyní tu máme ve tmě zahalenou příď.
Podobně jako interiér, i exteriér je podle tvůrců inspirován mořem. Proto je jeho karoserie vlnitá a ladná. Podle samotné automobilky bude S60 nejdynamičtějším Volvem všech dob.
I přes krušné časy dnešních dnů S60 Concept pravděpodobně uvidíme na autosalonu v Detriotu.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.