Nová Toyota Prius se nám ještě oficiálně skoro neukázala, krom pár oficiálních fotek o ní příliš mnoho informací nemáme. Už teď se ale na serveru youtube.com objevilo video zachycující novou Toyotu v celé kráse.
Co víme o novém Priusu? Bude větší, výkonnější a snad i úspornější. To ale není až takové překvapení, že?
Na webu se objevil i zajímavý snímek klíčů s tlačítkem A/C. jde o docela dobrou věc, při odchodu z auta je možné nechat běžet větrání na energii získanou ze solárních panelů a auto potom není tak rozžhavené jako by bylo bez nich. Bez slunce nejede větrání, ale také se ani nepřetápí auto.
Za povšimnutí stojí i zajímavě řešený interiér a na poměry hybridů snad i docela prostorný kufr.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.