Celkem 80 vozů Volkswagen Transporter s novou image bylo předáno Policii České republiky divizí Volkswagen Užitkové vozy společnosti Import VOLKSWAGEN Group.
„Máme radost z toho, že si ministerstvo vnitra a policejní prezidium vybralo značku Volkswagen, jakožto dodavatele nových užitkových vozů pro Policii České republiky. Volkswagen se tak svou měrou podílí na lepší bezpečnosti obyvatel České republiky. Všechny vozy jsou vybaveny motorem 2.5 TDI a pohonem všech kol 4Motion.“ uvedl k předání Dušan Blaško, vedoucí divize Volkswagen Užitkové vozy.
Užitkové vozy Volkswagen Transporter patří k nejpopulárnějším automobilům své kategorie, což je zásluha především jejich vyspělých technologií, hospodárnosti, flexibility a spolehlivosti. Z Transporteru vycházejí i modely Multivan, Caravelle a California. Tyto verze se dají využívat variabilně jak k přepravě cestujících, tak samozřejmě i nákladu - záleží pouze na rozhodnutí zákazníka, kterou z nich si vybere. K dispozici je samozřejmě široká škála vznětových i zážehových pohonných jednotek s výkonem až 235 koní a také verze s pohonem všech kol 4Motion. - Volkswagen Group -
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.