Téměř pět desítek automobilů značek Volkswagen a Audi, které budou sloužit unijním představitelům při českém předsednictví EU, převzal dnes místopředseda české vlády Alexandr Vondra od generálního ředitele společnosti Import VOLKSWAGEN Group (IVG) Rudolfa Javurka.
Český stát zaplatí za zapůjčení 40 minibusů Volkswagen Multivan, čtyř limuzín Audi A8 a stejného počtu limuzín Volkswagen Phaeton symbolickou jednu korunu.
„Import VOLKSWAGEN Group má se zajišťováním podobných služeb dlouholeté zkušenosti,“ uvedl Rudolf Javurek při předání vozů v areálu společnosti Porsche Prosek, která je autorizovaným prodejcem vozidel koncernu Volkswagen. „Značky Volkswagen a Audi se skvěle osvědčily např. v rámci pražského summitu NATO či později zasedání Mezinárodního měnového fondu a Skupiny Světové banky. Jsme si jistí, že i tentokrát odvedou vynikající práci a přispějí tak k vynikajícím výsledkům českého předsednictví EU.“
Import VOLKSWAGEN Group je největším dovozcem automobilů do ČR. Ročně na českém trhu prodá více než 20 tisíc automobilů značek Volkswagen, Volkswagen Užitkové vozy, Audi a SEAT. - Import Volkswagen Group -
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.