Japonská automobilka Nissan rozšírila ponuku motorov pre nový sedemmiestny Nissan Qashqai+2 o zážihový motor s objemom 1,6 l a vznetový motor 1,5 dCi. Na náš trh sa tak dostávajú už v novembri tohto roku namiesto pôvodne plánovaného termínu január 2009.
Nissan Qashqai+2 ponúka v súčasnosti na výber až zo štyroch motorov – z dvoch benzínových a dvoch naftových. Doteraz ho bolo možné zakúpiť s 2-litrovým benzínovým dvojlitrovým motorom s výkonom 103 kW (140 k) či naftovým motorom s rovnakým objemom a výkonom 110 kW (150 k). Novinkami v ponuke motorizácie pre Qashqai+2 sú zážihový motor s objemom 1.6 l s výkonom 84 kW (115 k) a vznetový motor 1.5 dCi s výkonom 78 kW (106 k).
Nový Nissan Qashqai+2 nie je len vylepšením originálneho modelu. Obľúbený crossover je dlhší a vyšší v porovnaní s jeho pôvodnou verziou. Bol skonštruovaný so zreteľom na viac miesta vo vnútri vozidla a väčšiu praktickosť a vďaka pridaniu tretieho radu sedadiel sa stal prvým rodinným crossoverom na našom trhu.
Nissan Qashqai+2 je na slovenskom trhu dostupný v základnej výbave už od 752 000 Sk vrátane DPH.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.