Tunerská firma Brabus, která se obyčejně soustředí na Mercedesy a Smarty, se spojila se společností Tesla, aby spolu vyvinuli první tuning elektrického sporťáku Tesla roadster. Jak se jim to podařilo posuďte sami.
Vyladit benzínové auto není dnes žádný problém. Jak ale ladit elektromobil? Brabus už ví.
Tesla dostala zajímavou funkci, jmenuje se Space sound generator. Elektromobily jsou z podstaty docela tiché, proto Brabus, zvyklý na laděné výfuky, přidal tuto funkci. Pomocí ní může řidič zvolit s jakým zvukem se bude jeho auto pohybovat, jestli to bude zvuk V8, zvuk vysokootáčkové závodničky, ale také jestli to nebudou sci-fi zvuky pojmenované Beam a Wrap.
Tuningovou samozřejmostí jsou nová kola, zajímavý je matně bílý lak.
Úprava se představí na tuningové show v Essenu, přičemž zde je šance na sériovou výrobu alespoň limitované edice.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.