Tunerská firma Brabus, která se obyčejně soustředí na Mercedesy a Smarty, se spojila se společností Tesla, aby spolu vyvinuli první tuning elektrického sporťáku Tesla roadster. Jak se jim to podařilo posuďte sami.
Vyladit benzínové auto není dnes žádný problém. Jak ale ladit elektromobil? Brabus už ví.
Tesla dostala zajímavou funkci, jmenuje se Space sound generator. Elektromobily jsou z podstaty docela tiché, proto Brabus, zvyklý na laděné výfuky, přidal tuto funkci. Pomocí ní může řidič zvolit s jakým zvukem se bude jeho auto pohybovat, jestli to bude zvuk V8, zvuk vysokootáčkové závodničky, ale také jestli to nebudou sci-fi zvuky pojmenované Beam a Wrap.
Tuningovou samozřejmostí jsou nová kola, zajímavý je matně bílý lak.
Úprava se představí na tuningové show v Essenu, přičemž zde je šance na sériovou výrobu alespoň limitované edice.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?