O Nissanu 370Z poslední dobou píšeme až nebezpečně často. Nyní jsme se konečně dočkali finálních specifikací, na které jsme tak dlouho čekali. Výkon nového Nissanu je o 26 koní vyšší než u stávajícího modelu.
Nissan 370Z bude mít pod kapotou motor o objemu 3?7, který vychází ze současného 3,5litru. Motor se zvětšeným objemem je k dispozici i v Infiniti G37, zde má ovšem o něco nižší výkon než v novém 370Z
V něm bude mít totiž výkon 332 koní, tedy o 26 více než má současný Nissan 350Z. Svůj podíl na tom má i motor s technologií proměnného zdvihu ventilů.
Další informace směřuje k převodovkám. Ty budou k dispozici dvě. Nikoho nepřekvapí klasický šestistupňový manuál, bez zajímavosti ovšem není zbrusu nová automatická převodovka se sedmi stupni.
Novinka bude mít menší rozvor než současná generace, nabídne rozsáhlejší použití materiálů s nízkou hmotností a bude mít i silnější motor, je tohle klíč k úspěchu? Věřme že ano.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?