O Nissanu 370Z poslední dobou píšeme až nebezpečně často. Nyní jsme se konečně dočkali finálních specifikací, na které jsme tak dlouho čekali. Výkon nového Nissanu je o 26 koní vyšší než u stávajícího modelu.
Nissan 370Z bude mít pod kapotou motor o objemu 3?7, který vychází ze současného 3,5litru. Motor se zvětšeným objemem je k dispozici i v Infiniti G37, zde má ovšem o něco nižší výkon než v novém 370Z
V něm bude mít totiž výkon 332 koní, tedy o 26 více než má současný Nissan 350Z. Svůj podíl na tom má i motor s technologií proměnného zdvihu ventilů.
Další informace směřuje k převodovkám. Ty budou k dispozici dvě. Nikoho nepřekvapí klasický šestistupňový manuál, bez zajímavosti ovšem není zbrusu nová automatická převodovka se sedmi stupni.
Novinka bude mít menší rozvor než současná generace, nabídne rozsáhlejší použití materiálů s nízkou hmotností a bude mít i silnější motor, je tohle klíč k úspěchu? Věřme že ano.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?