Nissan GT-R Spec V potvrzen

Roman Turna, 11. listopadu 2008, 19:19 Google+

Už sériový Nissan GT-R je pěkně divoký stroj, japoncům se ale nezdál zběsilý až tak, jak by mohl být. Pustili se tedy do úprav a výsledkem je GT-R Spec V. Pojďme se tedy podívat co si na nás přichystali v zemi vycházejícícho slunce.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
GT-R

GT-R | foto: Nissan

Sdílejte článek

Předem vám prozradím, že toho zatím moc nevíme. Oficiální představení je očekáváno na Nismo festivalu konajícím se koncem měsíce na ostrově Fuji. Co tedy zatím prosáklo?

Hlavní a asi i nejpodstatnější změnou je samozřejmě navýšení výkonu oproti 'standartní' GT-R. Spekuluje se o nárůstu až 100 koní, a to díky kompletně novému výfukovému systému, větším turbům a upravené ECU jednotce. Přesný počet koní vašeho konkrétního auta vám ale prodejce stejně neřekne. Každý z motorů je totiž ručně kompletován a přesně sladěn s každou konkrétní převodovkou. Některé z prvků karoserie jsou nahrazeny karbonovými díly kvůli redukci hmotnosti.

Dále byly upraveny brzdy a poladěny tlumiče. Navrch k tomu dostanete také nová kola.

Cena bude samozřejmě vyšší, pravděbodoně o 2 000 000 Yenů. Celková cena se tak dostane na ekvivalent 123 000 Euro.

V Japonsku se Spec V začne prodávat pravděbodobně na přelomu ledna a února příštího roku. Datum exportu do jiných zemí zatím není znám.

Vytisknout

Diskuze: Nissan GT-R Spec V potvrzen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

ZE

Renault plánuje hned tři elektrické modely

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud