Automobilka Nissan znížila na Slovensku od 6. novembra cenníkové ceny svojich kľúčových modelov – Qashqai, X-trail a Navara. K tomu ponúka v rámci jesennej kampane výrazné zľavy aj ďalších modelov – malú Micru, kompaktné modely Note a Tiida a terénny Pathfinder.
Úprava cien sa ďalej týka aj modelu Nissan Navara prispôsobeného ako pre náročnú prácu v teréne, tak aj pre aktivity vo voľnom čase. Jeho cenníková cena sa celkovo znížila o 10%. K tomu je počas Jesennej akcie 2008 na všetky verzie zľava 15%. Cena Nissanu Navara sa teraz pohybuje už od 695 900,-Sk (vo verzii XE s naftovým motorom 2,5 dCi, pohon 4x2).
V rámci akciovej ponuky dostať tiež všetky verzie štýlového mestského vozidla Nissan Micra so zľavou 45 000 Sk. Modely v základnej výbave Visia s motorom o objeme 1,2 litra sú dostupné už od 294 900 Sk, vo výbave ale nechýbajú prvky ako autorádio s CD-prehrávačom, alebo klimatizácia.
Na všetky verzie rodinného vozidla Nissan Note sa vzťahuje zľava 100 000 Sk. Základná cena tak v súčasnosti klesla na 366 900 Sk (verzia Visia, 1,4 l, s klimatizáciou a autorádiom s CD prehrávačom).
V rámci jesennej kampane ponúka Nissan obľúbený kompaktný a praktický model Nissan Tiida so zľavou až 60 000 Sk. V prípade Nissanu Tiida závisí výška zľavy od verzie a úrovne výbavy. Všetky verzie výkonného a priestorného Nissanu Pathfinder určeného ako pre mestské prostredie, tak aj jazdu v prírode dostať teraz so zľavou 16%. Základná cena modelu s agregátom 2,5 dCi je 1 032 300 Sk.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?