Druhé neoficiální vypuštění fotek nového Nissanu 370Z v úpravě Nismo je tu. Oproti prvnímu snímku zezadu nyní uvidíme celé auto i zepředu a k tomu několik použitých detailů. Jak tedy vylepšit rychlé kupé?
Nissan 370Z bude tuněn do dvou variant, S-tune Aero a X-tune Performance. Asi nikoho nepřekvapí, že úprava Aero bude zaměřena na aerodynamiku, Performance bude určena pro vysoké výkony.
Zatím víme jen to, že X-tune Performance bude vybavena novými koly, výfukem a tlumiči.
Zatím ještě neznáme ani oficiální údaje sériového Nissanu 370Z, lze čekat že vytuněný Nismo bude mít výkon o několik koní vyšší díky přeprogramované řídící jednotce a také zmíněnému výfuku.
Po únicích se dá čekat, že oficiálních dat se dočkáme již poměrně brzy.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.