Jedna z nejslavnějších ladičských firem na celém kontinentu lemovaným tichým a atlantickým oceánem, Saleen, bude s největší pravděpodobností na prodej.
Zakladatel společnosti, Steve Saleen, před necelým rokem shledal, že ladění aut je nuda a dovoz čínských pick-upů bude mnohem větší adrenalin. Odešel proto z firmy, které sám dal jméno, přesunul se do firmy nové a k tomu, aby se po nocích nenudil, si založil i novou ladičskou firmu, SMS.
Saleen ladí klasické ameriky jako Chevrolety Corvette a Fordy Mustang. Krom toho se v dílnách této společnosti vyrábějí i supersporty S7, ke kterým možná přibudou i další.
Nyní bude Saleen s největší pravděpodobností na prodej. Důvody neznáme, je možné, že se pod nimi podepisuje současná krize. Každopádně zadala externí firmě za úkol vypracovat možnou strategii a možnost prodeje sebe sama.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.