VIDEO: Některým videím není třeba rozumět, stačí se koukat. přesně takové je video, které natočil německý magazín Auto Bild. Zabýval se totiž testem těch opravdu nejrychlejších aut, jaká se dají koupit.
Věhlasný německý magazín Auto Bild sehnal opravdu vybranou společnost, jeho testovací jezdci se mohli svézt v Porsche Carrera GT, nejvýkonnějším sériovém Porsche všech dob, který má pod kapotou 5,7litrový desetiválec o výkonu 612 koní. Vyrobilo se jich pouhých 1270.
Dalším kouskem bylo Maserati MC12. Vůz založený na Ferrari Enzo má pod kapotou šestilitrový dvanáctiválec o výkonu 630 koní. Vzácných aut bylo vyrobeno jen 50 plus několik dalších desítek jako závodní speciály, které ovšem nesmí na silnici.
V testu se objevilo i samotné Enzo, jde o asi nejvyspělejší Ferrari všech dob, kterých se vyrobilo jen 400. Technika je velmi podobná Maserati, rozdíl je krom designu i v tom, že Maserati má snímatelnou střechu. Opět se zde objevuje šestilitrový dvanáctiválec naladěný na 650 koní.
Posledním, ovšem možná nejexotičtějším vozem je Pagani Zonda F. Dvanáctiválec o obejmu 7,3 od AMG dává výkon 641 koní ve verzi Clubsport. Produkce bude omezena na pouhých 25 kusů, což je plně v souladu s tradicí značky Pagani.
Pojďme na to video....
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.