 
            VIDEO: Některým videím není třeba rozumět, stačí se koukat. přesně takové je video, které natočil německý magazín Auto Bild. Zabýval se totiž testem těch opravdu nejrychlejších aut, jaká se dají koupit.
Věhlasný německý magazín Auto Bild sehnal opravdu vybranou společnost, jeho testovací jezdci se mohli svézt v Porsche Carrera GT, nejvýkonnějším sériovém Porsche všech dob, který má pod kapotou 5,7litrový desetiválec o výkonu 612 koní. Vyrobilo se jich pouhých 1270.
Dalším kouskem bylo Maserati MC12. Vůz založený na Ferrari Enzo má pod kapotou šestilitrový dvanáctiválec o výkonu 630 koní. Vzácných aut bylo vyrobeno jen 50 plus několik dalších desítek jako závodní speciály, které ovšem nesmí na silnici.
V testu se objevilo i samotné Enzo, jde o asi nejvyspělejší Ferrari všech dob, kterých se vyrobilo jen 400. Technika je velmi podobná Maserati, rozdíl je krom designu i v tom, že Maserati má snímatelnou střechu. Opět se zde objevuje šestilitrový dvanáctiválec naladěný na 650 koní.
Posledním, ovšem možná nejexotičtějším vozem je Pagani Zonda F. Dvanáctiválec o obejmu 7,3 od AMG dává výkon 641 koní ve verzi Clubsport. Produkce bude omezena na pouhých 25 kusů, což je plně v souladu s tradicí značky Pagani.
Pojďme na to video....
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?