BMW vydalo prohlášení, že ačkoliv se koncept CS původně měl dočkat výroby, jeho vývoj byl nakonec zastaven. Za všechno mohou slabé hospodářské výsledky posledních období, které nutí automobilku více přemýšlet.
BMW ohlásilo své ekonomické výsledky za třetí čtvrtletí a ty nejsou vůbec pěkné. Automobilce klesl zisk o 63%. Reakce na tohle číslo se dostavila rychle, automobilka zavrhla výrobu elegantního konceptu CS.
Podle oficiálního tiskového vyjádření se těžiště výroby přesune dále k modelům, na kterých má automobilka největší zisk a okrajové jako CS budou muset počkat na lepší časy.
Otazníky tak visí nad supersportem M1 i nad výkonnými verzemi M ať již u sedanů, nebo u SUV X5 a X6.
Koncept CS se představil v dubnu 2007 jako koncept pro autosalon v Šanghaji, měl představovat luxusní a zároveň sportovní vůz, který by zaútočil na pozice Maserati Quattroporte. Zda se jeho výroby dočkáme někdy časem, to napoví až situace ve světové ekonomice příštích let.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.