Vedení automobilky Volkswagen upřesnilo své záměry a cíle, které se týkají nového pick-upu Robust, který se teprve zanedlouho oficiálně představí světu. Uvidíme ho asi i v Evropě, ale až jednou, časem.
Již dříve jsme se z úst nejpovolanějších dozvěděli, že Volkswagen svého pracanta zacílí na trhy v Jižní Americe, tedy na Brazílii, Argentinu a okolní státy. S podivem není ani to, že Robust se obejeví i v Austrálii, kde je o podobná monstra také zájem.
Trochu více překvapí absence USA ve výčtu trhů. Vzhledem ke dřívějším vyjádřením ohledně nového Golfu, který měl, neměl a měl přijít to není až tak s podivem, nízké ceny za oceánem ve spojení s nepříliš výhodným kurzem nezadávají přílišný důvod k investicím a prodejům.
Novinkou je vyjádření, že Robustu se dočká i Evropa. V současné době ovládají trh s pickupy Japonci, Mitsubishi, Toyota, Nissan. Robust by byl jistě vítaným čerstvým větrem. Nepřijde ovšem dříve než v roce 2010 a je otázkou jak moc změní vyhlídky automobilky současná ekonomická nestabilita.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.