Nissan 370Z jsme ještě skoro ani neviděli. Na internet se totiž dostala jen trojice oficiálních snímků. Už nyní ovšem máme první snímek i upravené verze od opravdu remonované tunerské společností Nismo.
Mnoho automobilek má své dvorní ladiče, Mercedes má AMG a Brabus, BMW upravuje divize M a Alpina, Nissan má Nismo. Chlapíci z této společnosti dokázali vyšperkovat i něco tak dotaženého jako Nissan GT-R, tak proč je nepozvat i na novou 370Z?
Technické detaily zatím žádné neznáme. Nevíme je v podstatě ani u sériového vozu, natož u upraveného. Nismo ovšem má ve zvyku vyšperkovat jak exteriér, tak i funkční součásti. Na detailní soupis si budeme muset počkat.
Současná generace 350Z je velmi oblíbeným cílem tunerů a nedá se očekávat, že by na tom novinka byla jinak. Naznačuje to už její působení ve hře Need for speed, jejíž součástí je právě i tuning a to jak funkční, tak i vizuální.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.