Nissan 370Z jsme ještě skoro ani neviděli. Na internet se totiž dostala jen trojice oficiálních snímků. Už nyní ovšem máme první snímek i upravené verze od opravdu remonované tunerské společností Nismo.
Mnoho automobilek má své dvorní ladiče, Mercedes má AMG a Brabus, BMW upravuje divize M a Alpina, Nissan má Nismo. Chlapíci z této společnosti dokázali vyšperkovat i něco tak dotaženého jako Nissan GT-R, tak proč je nepozvat i na novou 370Z?
Technické detaily zatím žádné neznáme. Nevíme je v podstatě ani u sériového vozu, natož u upraveného. Nismo ovšem má ve zvyku vyšperkovat jak exteriér, tak i funkční součásti. Na detailní soupis si budeme muset počkat.
Současná generace 350Z je velmi oblíbeným cílem tunerů a nedá se očekávat, že by na tom novinka byla jinak. Naznačuje to už její působení ve hře Need for speed, jejíž součástí je právě i tuning a to jak funkční, tak i vizuální.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?