Tak tomuhle říkám opravdový trapas. Znáte to, neustálé fúze různých automobilek přinášejí větší a větší využívání dílů z koncernové studnice, že ale majitel Aston Martinu najde ve svém autě stopy Volva takto okatě...
...to asi nepředpokládal.
Jedna půjčovna luxusních vozidel půjčila nezveřejněnému klientovi svého Aston Martina V8 Vantage. Když se jim auto vrátilo, nestačili se majitelé divit. Auto bylo sice v pořádku, zato klíč ne. Prvotřídní kůže byla poškozena a pod ní prosvítala na svět tři počáteční písmena názvu švédské automobilky.
Na to, že i v luxusních autech najdeme rádia a navigace, které je možné si přikoupit i k těm nejlevnějším, jsme si již zvykli. Ale že Aston Martin používal klíče Volva a pouze je přetáhnul novým povrchem, to je pro mne tedy novinka.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.