Porsche 911 Turbo ponúka svojim majiteľom už v základnom prevedení parádne zvezenie a nezabudnuteľné zážitky. Avšak nájdu sa aj takí, ktorým bežné sériové prevedenie jednoducho nestačí. Pre takých existuje jedno riešenie...
Pre zákazníkov, ktorí vyžadujú od svojho „bežného“ Porsche niečo viac, má riešenie nemecký úpravca DKR. V prípade Porsche 911 Turbo sa spoločnosť DKR nezamerala len na úpravy vonkajšieho vzhľadu, zmien sa dočkala aj technika pod kapotou.
Zadný aj predný nárazník dostali do vienka nové tvary, veľký zadný spojler a maximalistické 19- palcové disky Cargraphic RS, ktoré sú obuté do pneumatík s rozmermi vpredu 235/35 a vzadu 305/30.
Agregát pod kapotou Porsche 911 Turbo dostal preprogramovanú riadiacu jednotku a nový športový výfukový systém. Vďaka týmto úpravám dosahuje maximálny výkon 504 konských síl (pôvodne 480 koní) a krútiaci moment dosahuje hodnotu 755 Nm (pôvodná verzia 620 Nm). Zrýchlenie z nuly na stovku a ďalšie dynamické parametre spoločnosť DKR zatiaľ nezverejnila, no upravené Porsche bude zasa o niečo rýchlejšie. Úpravy agregátu pripravia vašu peňaženku o 5 529 EUR.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.