Porsche 911 Turbo ponúka svojim majiteľom už v základnom prevedení parádne zvezenie a nezabudnuteľné zážitky. Avšak nájdu sa aj takí, ktorým bežné sériové prevedenie jednoducho nestačí. Pre takých existuje jedno riešenie...
Pre zákazníkov, ktorí vyžadujú od svojho „bežného“ Porsche niečo viac, má riešenie nemecký úpravca DKR. V prípade Porsche 911 Turbo sa spoločnosť DKR nezamerala len na úpravy vonkajšieho vzhľadu, zmien sa dočkala aj technika pod kapotou.
Zadný aj predný nárazník dostali do vienka nové tvary, veľký zadný spojler a maximalistické 19- palcové disky Cargraphic RS, ktoré sú obuté do pneumatík s rozmermi vpredu 235/35 a vzadu 305/30.
Agregát pod kapotou Porsche 911 Turbo dostal preprogramovanú riadiacu jednotku a nový športový výfukový systém. Vďaka týmto úpravám dosahuje maximálny výkon 504 konských síl (pôvodne 480 koní) a krútiaci moment dosahuje hodnotu 755 Nm (pôvodná verzia 620 Nm). Zrýchlenie z nuly na stovku a ďalšie dynamické parametre spoločnosť DKR zatiaľ nezverejnila, no upravené Porsche bude zasa o niečo rýchlejšie. Úpravy agregátu pripravia vašu peňaženku o 5 529 EUR.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.