Nabrúsené DKR Porsche 911 Turbo

Braňo Porubčan, 28. listopadu 2008, 09:00 Google+

Porsche 911 Turbo ponúka svojim majiteľom už v základnom prevedení parádne zvezenie a nezabudnuteľné zážitky. Avšak nájdu sa aj takí, ktorým bežné sériové prevedenie jednoducho nestačí. Pre takých existuje jedno riešenie...

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
911 Turbo DKR

911 Turbo DKR | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Pre zákazníkov, ktorí vyžadujú od svojho „bežného“ Porsche niečo viac, má riešenie nemecký úpravca DKR. V prípade Porsche 911 Turbo sa spoločnosť DKR nezamerala len na úpravy vonkajšieho vzhľadu, zmien sa dočkala aj technika pod kapotou.

Zadný aj predný nárazník dostali do vienka nové tvary, veľký zadný spojler a maximalistické 19- palcové disky Cargraphic RS, ktoré sú obuté do pneumatík s rozmermi vpredu 235/35 a vzadu 305/30.

 Agregát pod kapotou Porsche 911 Turbo dostal preprogramovanú riadiacu jednotku a nový športový výfukový systém. Vďaka týmto úpravám dosahuje maximálny výkon 504 konských síl (pôvodne 480 koní) a krútiaci moment dosahuje hodnotu 755 Nm (pôvodná verzia 620 Nm). Zrýchlenie z nuly na stovku a ďalšie dynamické parametre spoločnosť DKR zatiaľ nezverejnila, no upravené Porsche bude zasa o niečo rýchlejšie. Úpravy agregátu pripravia vašu peňaženku o 5 529 EUR.

Vytisknout

Diskuze: Nabrúsené DKR Porsche 911 Turbo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Xenon

TEST: Tata Xenon 2,2 DiCOR - Hurá do terénu!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud