Veletrh tuningu SEMA, který se každoročně koná v Las Vegas a rok 2008 nebude výjimkou. Vedle stovek dalších se představí i několik speciálně upravených Mercedesů GLK, které mne opravdu zaujaly, jsou nevšední.
Postupujme tedy od těch normálnějších k úplným šílenostem.
První úprava je od známého tunera Brabus, který se zaměřuje na Mercedesy a samotná automobilka úpravci značně pomáhá. typické černé lakování, dvojice mlhovek a přepracovaný diesel 320 BLUEtec nenechává nikoho na pochybách o tom, že jde o profesionální tuning.
Další zajímavá úprava pochází od společnosti Legendary motor Cars. Je určena nejen snowborďákům, ale právě ti si užijí dovádění na integrovaném zábradlí. Celá úprava se tváří poměrně terénně
Tereňák - závoďák, přesně tak vypadá úprava společnosti RENNtech. Inspirován vozy ze slavného vrchařského závodu Pikes Peak je charakteristický především křídlem, za které by se nemusely stydět ani ty naše Gripeny.
A to nejlepší nakonec. Vzpomínáte na koncept, který předznamenal příchod Audi Q5? Ano, byl to kabriolet na zákaladech SUV. Podobné vozítko vytvořila i floridská společnost Boulevard Customs. Charakteristický bodykit, uříznutá střecha a 26palcová kola dozajista nikdo nepřehlédne.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.