Zahájením sériové výroby vozu Hyundai i30 v Moravskoslezských Nošovicích se Hyundai i30 stane českým autem. Od listopadu tak budou mít zákazníci značky Hyundai možnost si zakoupit první český automobil Hyundai i30.
Mimo jiné je připravena i speciální limitovaná série Hyundai i30 s názvem „Made in CZ“. Tato série v počtu pouhých 300 kusů bude vyrobena v barvách české trikolóry, červené, modré a bílé. V nabídce bude tento model se zážehovým motorem o obsahu 1,4 l a výkonem 89kW resp. 109 koní s pětistupňovou manuální převodovkou a exkluzivní výbavou včetně klimatizace a 8mi aigbagů za cenu 333 000 Kč vč. DPH. V případě přestavby na kategorii N1 pak jeho cena bude 296 822 Kč bez DPH. (detailní ceník včetně kompletní výbavy je v příloze).
V rámci „Českých dnů“ v době od 10. – 15. listopadu zákazník při objednání vozu ze série „Made in CZ“ získá navíc i povinné a havarijní pojištění na tento vůz zdarma a to na dobu jednoho roku. Hyundai Czech
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.