Toyota se stala vítězem komplexního hodnocení kvality německého časopisu „Auto Bild“ pro rok 2008. Obsadila nejvyšší příčky v kategorii „spolehlivost“ a „spokojenost zákazníků“.
Toyota je jasným vítězem hodnocení kvality redakce německého časopisu „Auto Bild“. Po svém hattricku v letech 2001, 2002 a 2003 Toyota již počtvrté získává nejvyšší příčku v komplexní studii spolehlivosti, dlouhodobé kvality a spokojenosti zákazníků.
V rámci hodnocení kvality bylo posuzováno celkem 22 značek automobilů, které se utkaly v sedmi samostatných kategoriích. Hlavním kritériem bylo hodnocení čtenářů, kteří posuzovali svá vlastní vozidla ve stáří 3 až 7 let. Tímto způsobem lze odhalit závady, slabé stránky a problémy s kvalitou, které se objevují až delší dobu po zakoupení vozu, a které se při běžném testování zpravidla neodhalí.
Do úvahy se braly i výsledky značky Toyota ve statistikách závad TÜV. Tyto statistiky zahrnují výsledky přibližně 7 milionů technických kontrol zahrnujících 194 různých modelů. Tým redakce časopisu „Auto Bild“ kromě toho vyhodnotil výsledky svých vlastních praktických testů, dopisy čtenářů (rubrika „Připomínky“) a celou řadu svolávacích akcí a záručních servisních oprav. K dobrému výsledku přispěly i úspěšné hodnocení různých modelů značky Toyota a Lexus v dlouhodobých testech spolehlivosti redakce „Auto Bild“.
Toyota dále dosáhla velmi dobrých výsledků v reprezentativním průzkumu, do kterého se zapojilo celkem 23 485 řidičů. Majitelé vozů Toyota odpovídali na otázku „Jak byste hodnotili kvalitu vaší značky na stupnici od 1 do 10?“ Toyota zde dosáhla průměrného skóre 9,0 bodů. Na 90 % majitelů Toyoty by si vůz této značky koupilo znovu. Toyota Motor Czech
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.