V českých rádiích dnes startuje rozhlasová část bezpečnostní kampaně Ministerstva dopravy „Nemyslíš – zaplatíš!“.
Jejím cílem je odradit účastníky silničního provozu od rizikového chování a v důsledku snížit počet úmrtí na silnicích. Na drsné televizní spoty, které ukazují reálnou tvář dopravních nehod, tak navážou emotivní rozhlasové spoty. Jejich obsahem jsou skutečné příběhy lidí, kterým tragická dopravní nehoda navždy změnila život.
Zde jsou nové radiospoty ke stažení: > Ranní špička > Nedělní víkend > Páteční víkend > Podvečerní špička
Nasazeny budou v ranní a podvečerní dopravní špičce, v době pátečních odjezdů na víkend a nedělních návratů z víkendu. Jen do konce roku 2008 jich Rádio Impuls a síť rozhlasových stanic MMS odvysílá dohromady 320. Síť MMS sdružuje regionální a lokální stanice, které v souhrnu pokrývají celou Českou republiku.
Bezpečnostní kampaň „Nemyslíš – zaplatíš!“ byla odstartována 1. října a potrvá až do konce roku 2010. Komunikační strategii připravila pro resort dopravy reklamní agentura Euro RSCG, která zvítězila v tendru pěti uchazečů. Video spoty, které již asi znáte: Ministerstvo dopravy ČR
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.