Organizace EuroNCAP, která již tradičně testuje bezpečnost nových vozů, poslala proti deformovatelné překážce žhavou novinku od Volkswagenu, velmi očekávaný model Golf. Obdržel nadprůměrně vysoké hodnocení.
Velmi vysoké hodnocení sie vysloužil nový a nadmíru očekávaný model Volkswagenu, Golf. Plný počet hvězdiček za ochranu pasažérů i velmi vysoké hodnocení za ochranu chodců, to je vysvědčení Golfu.
Z čelního a bočního nárazu si Golf odnesl celých 36 z 37 bodů. Započítává se do něj všech 16 bodů z čelního nárazu, 16 bodů za boční náraz, dva body za náraz na kůl a dva body za upozornění na bezpečnostní pásy. Ptáte se kde utekl onen jeden bodík? Jde o připomínače pásů, které fungují jen vepředu.
Za ochranu dětí Golf získal 41 ze 49 bodů, což sice není maximum, ale i tak výborný výsledek. Kritizována je nedostatečnost instrukcí pro správnou instalaci dětských sedaček. V přepočtu na hvězdičky jde o zisk čtyř.
Chodci si budou náraz Golfu téměř užívat. Ze 36 možných bodů Golf získal 22, což je jedno z nejlepších hodnocení vůbec. Znamená to tři hvězdičky ze čtyř.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.