Na autosalonu v brazilském Sao Paulu na stánku Fiatu uvidíme zajímavý koncept nazvaný Bugster. Evokuje téměř zapomenutou historii plážových buggy, ačkoliv svou konstrukcí na brázdění dun příliš nevypadá.
Fiat na téma Bugster nebyl příliš sdílný, takže víme jen ty nejzákladnější informace. Bugster má být stvořen pro radost z jízdy a ekologii zároveň.
Kola roztáčí blíže nespecifikovaný elektromotor, neznáme tak žádné jeho parametry, výkon, dojezd...
Na karoserii bylo použito maximum recyklovatelných materiálů, což k ekologii jistě přispěje taktéž.
Oficiální odhalení konceptu bude 30. října, dnes tedy přesně za 15 dní. Právě v tento den totiž začne autosalon v Sao Paulu.
O sériové výrobě nemáme žádné informace.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.