Dvorný tuningový úpravca nemeckej automobilky Opel získal ako prvý z úpravcov možnosť upraviť najnovší model Opel Insignia. Pre tento model pripravil zaujímavý športový paket, ktorý zvýrazňuje športový naturel modelu.
Ak sa bavíme len o športovom pakete, myslíme to doslovne. Spoločnosť Irmscher zatiaľ predstevila iba optické doplnky karosérie, úprav motora a podvozka sa zrejme dočkáme až neskôr. Prvých vozidiel Opel Insignia s úpravami sa dočkajú zákazníci už 22. októbra, v ten istý deň sa zaháji predaj aj bežného prevedenia bez športového paketu.
Irmscher pripravil pre Opel Insignia decentné zmeny v podobe zmeneného predného nárazníka s novou maskou chladiča, nový zadný nárazník, zvýraznené bočné prahy a disky s priemerom až 20 palcov. Sada drobností je pripravená aj pre interiér Insignie.
Neskôr Irmscher pripraví pre Insigniu naladené sanie a výfuk a prprogramovanie riadiacej jednotky. Tieto úpravy budú poskytovať vybrané autorizované servisy Opel, na úpravy sa bude vzťahovať plná továrenská záruka.
Irmscher zatiaľ nezverejnil presnú cenu športového paketu, tej sa dočkáme najskôr pri samotnom predstavení kitu v spomínaný deň.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.