Společnost Aston Martin hlásí, že kapacita programu One-77, který se tak trochu představil letos v Paříži, je již nadobro vyčerpána. Zamluveno je dokonce ještě více vozů, než kolik sama firma hodlá vyrobit.
Projekt One-77 je tak trochu záhadou. Nikdo moc neví o co se přesně jedná, údaje jsou kusé, ačkoliv něco málo oficiální by bylo. Představení mělo proběhnout na autosalonu v Paříži, kam se model dokonce i dostal, ovšem... po celou dobu byl zakrytý plachtou. Odkryt byl jen přední reflektor.
V současné době je auto, které ještě nikdo nevidel, naprosto vyprodáno,. Už název naznačuje, že výroba bude čítat pouhých 77 kus, přičemž automobilka registruje už 100 závazných objednávek a další nepřijímá.
Záloha činí v přepočtu 6,25 milionu korun a přibližně o pětinu výsledné sumy.
Pokud jste si tedy na novinku brousili zuby, bude to chtí se přeorientovat na jinou exkluzivku a příště i být rychlejší.
O Astonu One-77 jsme psali zde a zde, kde najdete i video z autosalonu v Paříži.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.