Nejnovější spekulace naznačují, že dvě luxusní automobilky vlastněné koncernem Volkswagen by mohly spojit své síly tak, aby sesadily prestižní automobilku Rolls Royce ze trůnu a urvali ji velkou část prodejů.
O tom, že Bugatti plánuje po skončení výroby Veyronu nový model, jsme informovali již mnohokrát. Nyní přicházejí další spekulace o tom jak, proč a jak silně.
není žádným tajemstvím, že Bentley Arnage se pomalu připravuje k odchodu. Jeho rival, Rolls Royce, už léta prodává novější Phantom, zatímco Arnage je založen na jeho předchůdci. Bentley musí inovovat.
Jak ale rozptýlit náklady na vývoj? Přeci sdílením dílů. Ač to zní trochu hororově, i tak prestižní automobilka jako Bentley musí šetřit a proto se nabízí využití luxusní platformy budoucím Arnage i někým jiným. Ten někdo by mohl být Bugatti.
Nový luxusní a nadmíru výkonný sedan od Bugatti by mohl od Argane převzít díly podvozku a Bugatti by anglické automobilce dodalo zase technologie pro výkonný motor, ačkoliv přímé použití osmilitrového šestnáctiválce je s největší pravděpodobností pro Bentley zavrhnuto.
Oproti tomu by jej mohl využívat budoucí sedan.
Nedá se čekat, že by si budoucí Bugatti a Arnage příliš konkurovali. Zatímco Arnage zaútočí na Phantom, Bugatti půjde mnohem dál, jeho sedan totiž s přehledem přesáhne cenovku Veyronu a dostane se na cca 1,5 milionu euro, tedy přes 40 milionů korun. Tedy pokud se spekulace potvrdí...
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?