Předávání filmových cen oskarů bylo po minulých jedenáct let sponzorováno automobilkou GM. Po marketingových škrtech a všeobecných úsporách se ale GM na příští rok sponzorem oskarů nestane. Nahradí jej Hyundai.
A reakce to byla okamžitá. Původně se očekávalo, že s obsazením hlavního sponzora bude problém, protože americká ekonomika není v nejlepším stavu. Pomoc se ale objevila ze zámoří. Korejci vycítili příležitost se zviditelnit a nezaváhali.
Televizní stanice ABC si tak může oddychnout a Hyundai se může radovat. Spolu s finále Superbowl jde v americe o nejsledovanější pořad. Reklamní přestávky jsou tak velmi drahou záležitostí, ovšem s velmi dobrou sledovatelností.
Hyundai prozatím podepsal blíže nespecifikovanou část z celkového reklamního prostoru nabízeného během celého procesu předávání cen. Jisté ale je, že jde o největšího sponzora večera.
Hlavním prezentovaným produktem má být nový model Genesis. Celá tato skutečnost jenom potvrzuje to, jak si je korejská automobilka jistá úspěchy svého největšího modelu.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.