Mazda Motor Corporation dnes potvrdila, že karosářská verze sedan zcela nové Mazdy3 (která je v Japonsku známá jako Mazda Axela), přepracovaná po pěti letech – bude odhalena na Los Angeles Motorshow, 19. listopadu 2008.
Závoj bude z vozu stržen během tiskové konference značky Mazda, která proběhne od 12:20 do 12:45 (místního času) a odhalí zcela novou Mazdu3 – nejnovější přírůstek do rodiny Zoom-Zoom.
Každá část nové Mazdy3 byla vytvořena pro co nejvyšší nadšení z vozu tak, aby auto nabízelo sportovní jízdu, skvělou spotřebu na vrcholu své třídy a zároveň tichost. Ochrana životního prostředí a bezpečnost vozu jsou založeny na strategii, které se v Mazdě říká – dlouhodobě udržitelné Zoom-Zoom – musí do sebe zapadat s radostí z jízdy. Když přidáte nový, agresivní vzhled a dynamický design, který je pro Mazdu tak typický – je Mazda3 vším co může řidič od sportovního kompaktu chtít.
Zcela nová verze nejlépe prodávaného sportovního kompaktního vozu od Mazdy v sobě spojuje dědictví Mazdy a zároveň to nejlepší ze současné Mazdy3. Od jejího uvedení na trh v roce 2003, se ve více než 100 zemích po celém světě prodalo asi 1,8 milionu vozůi a Mazda3 dodnes získala více než 90 motoristických oceněníii.
Po světovém uvedení severoamerické specifikace vozu ve verzi sedan s benzinovým motorem 2,0 a 2,5 přímo na Los Angeles Motorshow – bude pětidveřový hatchback odhalen v souladu s plánovaným celosvětovým prodejem. - Mazda-
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.