Koncept Audi A1. Nezní to povědomě? Ale ano, zní. Každý pravidelný čtenář našeho serveru o něm již jednou četl před asi půlrokem. Znamená to, že by automobilka recyklovala již viděné? Kdepak, jen jsme o něco blíž.
Jaký je hlavní rozdíl s minulým konceptem? Audi nám naznačuje, že A1 bude mít nejen troje, ale i patery dveře. Tato informace je dalším dílkem do skládačky nového modelu.
Design se oproti půl roku staré studii příliš nezměnil, což dává signál, že design je téměř definitivní a od sériové podoby ho odlišují nutné detaily jako světla z vysoce svítivých diod. Za povšimnutí stojí dělené zadní sklo.
Audi se o úspěch ve třídě miniaut již pokoušelo. Projekt A2 musel být předčasně ukončen, neboť se ukázalo, že jen málo zákazníků je ochotno připlatit si za vyspělý vůz s hliníkovým rámem. Svůj vliv na to jistě měl i pro mnohé nepěkný vzhled.
O reparát se automobilka pokusí již v příštím roce.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.